Zaproszenie – Jakie powinno być?

Projektowanie zaproszeń to wymagające zajęcia. Zaproszenia muszą przekazywać szereg ważnych informacji, zatem znajdująca się w nich treść musi być czytelna i uporządkowana. Dobór kroju czcionki, jej wielkość i kolor druku i wpływa na łatwość czytania i przyswajania informacji. Ale zaproszenia muszą również być zachęcające w swoim wyglądzie i wykonaniu. Powinny być wydrukowane na sztywnym papierze lub kartonie ozdobnym o wysokiej gramaturze. Dobrym wyborem jest papier z wyczuwalną fakturą. Pozwala to zastosować różnorodne formy uszlachetniania druku, takie jak letterpress czy hot stamping lub tłoczenia. Zaproszenia rzecz jasna mogą mieć różny format, choć dobrą zasadą jest to, aby zaproszenie mogło się zmieścić do koperty. Jeśli ilość informacji do umieszczenia na zaproszeniu jest bardzo duża, możemy wybrać zaproszenia składane lub z dodatkowymi wklejkami lub wkładkami w środku. Pamiętaj że wysokiej jakości zaproszenie znacznie zwiększa szanse na to, aby osoba na której Ci zależy była obecna na Twoim wydarzeniu.

FORMULARZ KONTAKTOWY - kreatywna drukarnia GrafCraft

Szukasz kreatywnej drukarni która wykona dla Ciebie ekskluzywne produkty poligraficzne. Zapraszamy do wypełnienia zapytania ofertowego lub do kontaktu telefonicznego bądź mailowego.


Drukarnia GrafCraft
tel.: 577 700 150
email: info@grafcraft.pl

Imię*

Miejscowość dostawy*

Adres email*

numer telefonu*

Nazwa produktu

Nakład

Treść wiadomości*

Wizytówka – Jaka powinna być?

Wizytówka – Jaka powinna być? Projekt pierwszej firmowej wizytówki zawsze wywołuje wiele kontrowersji, pytań i wątpliwości. Trzeba bowiem stworzyć projekt, który będzie mógł służyć przez wiele następnych lat. Ujednolicenie graficzne wizytówek firmowych jest konieczne, aby zachować spójność wizualną firmy. Jaka zatem powinna być idealna wizytówka? Zacznijmy od rozmiaru – powinien on być klasyczny, czyli 90×50 mm lub 85×55 mm. Zastosowanie innych formatów może być kuszące, ale z pewnością nie będzie wygodne dla osoby, która taką wizytówkę otrzyma. Po drugie: projekt. W wizytówkach należy trzymać się zasady „im mniej tym lepiej”. Starajmy się w projekcie umieścić wyłącznie najważniejsze dla klienta informacje i dane kontaktowe. Jeśli tych informacji jest wiele, lepiej zamówić wizytówki dwustronne niż starać się wszystko zmieścić na jednej stronie. Po trzecie: wykonanie. Na wizytówkach nie oszczędzamy. To one nas reprezentują i świadczą o nas. Staranny druk, eleganckie wykończenie, formy uszlachetniania – to wszystko pomaga budować poczucie zaufania do naszej osoby i sprawia że rozmówca postrzega nas jako solidnego partnera w biznesie.

FORMULARZ KONTAKTOWY - kreatywna drukarnia GrafCraft

Szukasz kreatywnej drukarni która wykona dla Ciebie ekskluzywne produkty poligraficzne. Zapraszamy do wypełnienia zapytania ofertowego lub do kontaktu telefonicznego bądź mailowego.


Drukarnia GrafCraft
tel.: 577 700 150
email: info@grafcraft.pl

Imię*

Miejscowość dostawy*

Adres email*

numer telefonu*

Nazwa produktu

Nakład

Treść wiadomości*

Elegancka metka, zawieszka dodaje prestiżu produktowi

Jak uczynić produkt jeszcze bardziej eleganckim? Jednym z mniej docenianych elementów produktu jest jego metka i zawieszka. Wiele firm postrzega je w kategoriach mało ważnego elementu, do którego klienci nie przykładają wagi. Tymczasem metka często jest pierwszą rzeczą, po którą sięgają osoby zainteresowane zakupem. To na niej sprawdzają cenę produktu, jego skład, miejsce pochodzenia czy datę przydatności. Trzymając metkę w dłoni, mają kilka sekund na podjęcie decyzji o zakupie produktu lub odłożeniu go na półkę. Metka może zatem decydować o sukcesie i zyskach Państwa firmy. Jaka powinna być metka? Przede wszystkim solidna, wytrzymała, elegancka i wzbudzająca zaufanie. Metka, która już z daleka wygląda na luksusową i utwierdza to przekonanie po chwyceniu ją w dłoń, jest najlepszą inwestycją w sprzedaż produktu. Aby metka odróżniała się od innych, warto zastosować w niej jedną z wielu dostępnych form uszlachetniania druku. Może to być wklęsły hot stamping z kolorowymi lub metalicznymi foliami lub Druk tloczony letterpress, pokryty farbą lub wykonany „na ślepo”.

FORMULARZ KONTAKTOWY - kreatywna drukarnia GrafCraft

Szukasz kreatywnej drukarni która wykona dla Ciebie ekskluzywne produkty poligraficzne. Zapraszamy do wypełnienia zapytania ofertowego lub do kontaktu telefonicznego bądź mailowego.


Drukarnia GrafCraft
tel.: 577 700 150
email: info@grafcraft.pl

Imię*

Miejscowość dostawy*

Adres email*

numer telefonu*

Nazwa produktu

Nakład

Treść wiadomości*

Dla kogo dedykowane są eleganckie wizytówki?

Eleganckie wizytówki nie są zarezerwowane dla wybrańców. Możliwość ich zamawiania w mniejszych nakładach niż wizytówki standardowe sprawia, że każdy może się nimi cieszyć. Komu jednak szczególnie są polecane luksusowe wizytówki? Przede wszystkim tym osobom, które w firmach zajmują odpowiedzialne stanowiska i często reprezentują interesy firmy w rozmowach z ważnymi kontrahentami. Kontakty z kluczowymi klientami są bardzo wymagające. Od umiejętności poprowadzenia rozmowy i wywarcia pozytywnego wrażenia, może zależeć podpisanie korzystnej umowy lub złożenie intratnego zamówienia. Elegancka wizytówka, która jest czytelna i przyciąga uwagę nienachalnymi formami uszlachetniania, zapada w pamięć i pozytywnie kojarzy się z rozmówcą. Patrząc na nią, przywoływane są miłe odczucia ze spotkania, co korzystnie wpływa na perspektywy dalszej współpracy. Dla kogo zatem są dedykowane eleganckie wizytówki? Przede wszystkim dla kadry zarządzającej, specjalistów odpowiedzialnych za kontakty z klientami kluczowymi, jak również artystów, polityków i osób piastujących funkcje publiczne.

FORMULARZ KONTAKTOWY - kreatywna drukarnia GrafCraft

Szukasz kreatywnej drukarni która wykona dla Ciebie ekskluzywne produkty poligraficzne. Zapraszamy do wypełnienia zapytania ofertowego lub do kontaktu telefonicznego bądź mailowego.


Drukarnia GrafCraft
tel.: 577 700 150
email: info@grafcraft.pl

Imię*

Miejscowość dostawy*

Adres email*

numer telefonu*

Nazwa produktu

Nakład

Treść wiadomości*

Po co się kaszeruje papier?

Kaszerowanie papieru to jedna z forma uszlachetniania papieru lub kartonu, polegająca na oklejeniu jego powierzchni drugą, warstwą papieru. Kaszerowanie, będąc formą uszlachetniania i dekorowania, może również być wykorzystywane ze względów technologicznych. Dzieje się tak np. wtedy, kiedy nie ma możliwości zadrukowania podkładu z uwagi na wielkość elementu lub inne, obiektywne przeszkody. Kaszerowanie papieru jest również stosowane po to, aby wzmocnić sztywność elementu, nadać mu punktowo inną fakturę czy urozmaicić wygląd bez stosowania technik drukarskich. Podczas kaszerowania papieru wykorzystuje się dedykowany klej poligraficzny, który zapewnia szybkie i mocne wiązanie obu elementów, nie wypływa na zewnątrz i nie powoduje rozmoczenia papieru. Kaszerowanie to metoda uszlachetniania, która jest często stosowana dla eleganckich zaproszeń, wizytówek, kartek pocztowych, metek lub innych ekskluzywnych wyrobów poligraficznych. Elementy, którymi kaszeruje się papier mogą mieć dowolne kształty, uzyskiwane np. przez wycinanie papieru wykrojnikiem.

FORMULARZ KONTAKTOWY - kreatywna drukarnia GrafCraft

Szukasz kreatywnej drukarni która wykona dla Ciebie ekskluzywne produkty poligraficzne. Zapraszamy do wypełnienia zapytania ofertowego lub do kontaktu telefonicznego bądź mailowego.


Drukarnia GrafCraft
tel.: 577 700 150
email: info@grafcraft.pl

Imię*

Miejscowość dostawy*

Adres email*

numer telefonu*

Nazwa produktu

Nakład

Treść wiadomości*

Czy zaproszenia muszą być eleganckie?

Zaproszenia to jeden z ważniejszych elementów organizowanych przyjęć, uroczystości i eventów. To właśnie za pomocą zaproszenia chcemy komuś przekazać, że jego obecność jest dla nas ważna. Jakie zatem powinno być zaproszenie? Przede wszystkim wyczerpujące w swojej treści. Znajdujące się w nim informacje powinny udzielać informacji na wszystkie pytania, które mogą dotyczyć organizowanego przyjęcia. Jednak poza kwestiami merytorycznymi, liczy się również strona estetyczna. Między innymi dlatego zaproszenie powinno być eleganckie. Nie jest przy tym ważne, czy będzie to zaproszenie na osiemnaste urodziny, spotkanie firmowe czy uroczystość w gronie rodziny. Sposób wykonania zaproszenia, użyte do tego celu materiały i formy uszlachetniania powinny podkreślać rangę uroczystości i dowodzić szacunku do osób, którym zaproszenie wręczymy. Sztywny papier lub karton, który nie ugina się w dłoni, czytelny projekt i zastosowane metody uszlachetniania, które powinny akcentować najważniejsze elementy zaproszenia. Pamiętając o tych kilku rzeczach, nawet najprostsze zaproszenie będzie zaproszeniem eleganckim.

FORMULARZ KONTAKTOWY - kreatywna drukarnia GrafCraft

Szukasz kreatywnej drukarni która wykona dla Ciebie ekskluzywne produkty poligraficzne. Zapraszamy do wypełnienia zapytania ofertowego lub do kontaktu telefonicznego bądź mailowego.


Drukarnia GrafCraft
tel.: 577 700 150
email: info@grafcraft.pl

Imię*

Miejscowość dostawy*

Adres email*

numer telefonu*

Nazwa produktu

Nakład

Treść wiadomości*

Dlaczego warto posiadać ekskluzywne wizytówki

Klasyczne wizytówki na kartonie powlekanym, czy może wizytówki w eleganckim wydaniu? Co będzie lepszym wyborem? Nie ulega wątpliwości że ta druga opcja. Pomimo tego że luksusowe wizytówki z uszlachetnianiem są droższe od podstawowego modelu, to mają znacznie większą siłę przykuwania uwagi. A czyż nie o to chodzi, kiedy wręczamy komuś ten niewielki kartonik z naszymi danymi? Chodzi przecież o to, aby zapadł on w pamięć, był łatwy do znalezienia kiedy to potrzebne i skłaniał do kontakty z nami. Od tego może zależeć powodzenie Państwa biznesu, efekt negocjacji czy po prostu sposób, w jaki klienci będą Państwa postrzegać. Ekskluzywne wizytówki nie są wizytówkami masowymi, przeznaczonymi do rozdawania podczas targów i wystaw. Są to wizytówki o specjalnym przeznaczeniu. Korzystamy z nich podczas rozmów w 4 oczy z ważnymi dla nas klientami. Wręczając je rozmówcy, podkreślamy rangę spotkania i okazujemy mu tym samym szacunek. To wystarczający powód do tego, aby zamówić piękne, wytrzymałe wizytówki z wieloma dostępnymi metodami uszlachetniania druku.

FORMULARZ KONTAKTOWY - kreatywna drukarnia GrafCraft

Szukasz kreatywnej drukarni która wykona dla Ciebie ekskluzywne produkty poligraficzne. Zapraszamy do wypełnienia zapytania ofertowego lub do kontaktu telefonicznego bądź mailowego.


Drukarnia GrafCraft
tel.: 577 700 150
email: info@grafcraft.pl

Imię*

Miejscowość dostawy*

Adres email*

numer telefonu*

Nazwa produktu

Nakład

Treść wiadomości*

Czym jest rozdzielczość plików graficznych?

Rozdzielczość informuje o ilości punktów (pikseli) na danym obszarze, w przypadku plików graficznych najczęściej na cal długości lub szerokości. Jeżeli obraz zostanie powiększony, jego rozdzielczość zmniejszy się, a zatem spadnie też jakość. Orientacyjnie dwukrotne powiększenie zdjęcia powoduje czterokrotne zmniejszenie rozdzielczości. Dlatego bardzo ważne jest aby projektując, np plakat B1 (1 000 x 707 mm) od razu robić projekt pod wymiar (skala 1:1), a nie zaczynać projektu np w formacie A4 (297 x 210 mm) i później go powiększać, ponieważ efekty takiego zabiegu będą w najlepszym wypadku mierne.

Czym jest rozdzielczość plików graficznych?

Skąd biorą się różnice koloru na monitorze i wydruku?

W przypadku monitorów mamy do czynienia z optycznym mieszaniem trzech barw: czerwonego (R), zielonego (G) i niebieskiego (B). Przy procesie druku zaś występuje fizyczne nakładanie na siebie 4 farb: cyan (C), magenta (M), yellow (Y) i black (K). Są to dwa różne procesy, które optycznie dają niekiedy bardzo różniące się efekty, dlatego nigdy nie należy sugerować się identycznością kolorów w projekcie przygotowanym przez Państwa na monitorze oraz na wykonanym wydruku. Ponadto przestrzeń RGB jest o wiele bogatsza jeśli chodzi o ilość kolorów w porównaniu do przestrzeni CMYK, co za tym idzie sporej grupy kolorów widocznych na ekranie po prostu nie da się wydrukować. Należy pamiętać, aby zaczynając projektować pracę na samym początku wybrać przestrzeń CMYK. Wpływ na kolor wydruku ma również zastosowany papier. Nie tylko jego kolor, ale także grubość i jakość oraz wiele innych czynników związanych z samym procesem produkcji papieru.

Skąd biorą się różnice koloru na monitorze i wydruku?

Czy opłacalny jest druk w bardzo niskich nakładach?

Tak, jest to jedna z wielu zalet druku cyfrowego. Technologia laserowa, pozwala na druk prac w dowolnie niskich nakładach (nawet do 10 sztuk), przy zachowaniu cen, które dla innych technologii w niskim nakładzie są zwyczajnie nieosiągalne. Wyjątek stanowi sytuacja, gdy wydruk wiąże się z bardziej skomplikowanym ustawieniem maszyn, czy też przygotowanie stanowiska pracy dla introligatora pod konkretną pracę, co jest czasochłonne i niezależne od wielkości nakładu danej pracy. Z tego powodu często przy małych ilościach, rzędu nawet kilku sztuk, przeważającym kosztem całej pracy jest stały koszt związany z introligatornią, który mocno zawyża jednostkową cenę. W takich sytuacjach warto rozważyć druk trochę większego nakładu gdzie, cena jednostkowa jest znacznie korzystniejsza.