Jak uczynić produkt jeszcze bardziej eleganckim? Jednym z mniej docenianych elementów produktu jest jego metka i zawieszka. Wiele firm postrzega je w kategoriach mało ważnego elementu, do którego klienci nie przykładają wagi. Tymczasem metka często jest pierwszą rzeczą, po którą sięgają osoby zainteresowane zakupem. To na niej sprawdzają cenę produktu, jego skład, miejsce pochodzenia czy datę przydatności. Trzymając metkę w dłoni, mają kilka sekund na podjęcie decyzji o zakupie produktu lub odłożeniu go na półkę. Metka może zatem decydować o sukcesie i zyskach Państwa firmy. Jaka powinna być metka? Przede wszystkim solidna, wytrzymała, elegancka i wzbudzająca zaufanie. Metka, która już z daleka wygląda na luksusową i utwierdza to przekonanie po chwyceniu ją w dłoń, jest najlepszą inwestycją w sprzedaż produktu. Aby metka odróżniała się od innych, warto zastosować w niej jedną z wielu dostępnych form uszlachetniania druku. Może to być wklęsły hot stamping z kolorowymi lub metalicznymi foliami lub Druk tloczony letterpress, pokryty farbą lub wykonany „na ślepo”.